Acest website sau tool-urile externe, folosesc cookie-uri necesare pentru buna lui functionare, in scopurile descrise in politica de cookie-uri. Pentru a afla mai multe despre acestea si despre modul in care poti sa revoci acordul pentru cookie-urile folosite, te rugam sa consulti Politica Cookies. Prin inchiderea acestui mesaj de notificare, derularea paginii, accesarea link-urilor sau continuarea navigarii in website in orice fel, iti dai acceptul pentru folosirea de cookie-uri.

image0 0.00 Lei

Injector pentru LEXUS

Injector
Producatori

iconSelecteaza modelul LEXUS

Ne pare rau, nu am gasit produse care sa se potriveasca cu cautarea ta
  • - Verifica de doua ori scrierea
  • - Incearca sa cauti dupa codul de produs
  • - Incearca o cautare mai putin specifica
  • - Va puteti restrange rezultatele cautarii ulterior

Pentru mai multe informatii te rog sa ne contactezi la numarul de telefon 0377 100 946

Injector


Injectorul este pe scurt o supapa controlata electronic care trimite combustibil catre camera de ardere sub forma unei pulbere foarte fine. Injectorul primeste combustibil din rampa de inalta presiune si are capacitatea de a se deschide si inchide de mai multe ori pe secunda. Toate actiunile lui sunt controlate electronic de catre ECU. Majoritatea sistemelor de injectie actuale sunt multi-punct, adica au un injector pe fiecare cilindru, fiecare controlat individual. Injectoarele sunt montate in chiulasa astfel incat capatul care pulverizeaza combustibilul sa se afle in interiorul cilindrului. Acest tip de injectie se numeste injectie directa.

Semnele prin care ne dam seama ca injectoarele prezinta ceva probleme pot provoca urmatoarele simptome descries mai jos.

Motorul nu mai ofera acelasi randament: un injector defect poate face motorul sa dea rateuri. Acest lucru se explica deoarece motorul foloseste un injector pe fiecare cilindru in parte, un injector defect nu va opri motorul. Daca motorul “pierde” un cilindru, se va observa lipsa de putere, acceleratie slaba si motorul va tremura si va transmite vibratii caroseriei. Inclusiv sunetul motorului se va schimba.

Check-engine se va aprinde in bord: motoarele din ziua de azi au senzori pentru fiecare operatiune. Fii sigur ca check-engine se va aprinde in secunda in care un injector nu va mai functiona in parametrii, pentru ca senzorii vor avea alte rezultate care nu se vor potrivii cu cele dupa care masina trebuie sa ruleze. Un motor care da rateuri poate distruge destul de repede catalizatorul, asa ca nu amana mult intrarea cu masina in service pentru investigatii.

Masina porneste greu si nu-si tine ralantiul: dupa cum am spus, injectorul trebuie sa se inchida si sa se deschida de zeci de ori pe secunda. Un injector defect poate pierde abilitatea de a se inchide ceea ce inseamna ca in cilindrul cu injectorul defect benzina va fi tot timpul prezenta. Un amestec bogat de combustibil va face motorul sa mearga defectuos, in cazuri rare cilindrul se poate umple cu combustibil cand masina este lasata peste noapte, lucru care poate distruge motorul cand incerci sa il pornesti.

Masina consuma mai mult: injectorul isi pierde capacitatea de a crea acea pulbere de combustibil fina si in locul ei benzina/motorina curge pur si simplu, cantitatea este mai mare decat in cazul pulberii, de aici si consumul crescut.

Fum negru pe evacuare: fumul negru apare atunci cand procesul de ardere este incomplet si mult combustibil ramane nears.

Datorita caracteristicilor prezentate mai sus, achizitia de injectoare trebuie facuta cu mare atentie. Este piesa de care depind performantele motorului, fapt ce isi explica preturilor lor destul de mari. Dar deoarece este o piesa vitala, trebuie cumparata de pe site-uri care sunt specilizate doar pe piese auto si detin nenumarate certificari si verificari pentru intreaga marfa. Cel mai recomandat site pentru injectoare si orice alte piese auto este www.autohut.ro.


Asistenţă clienţi

 0377 100 946
 Luni - Vineri
intre 09:00 - 18:00