Acest website sau tool-urile externe, folosesc cookie-uri necesare pentru buna lui functionare, in scopurile descrise in politica de cookie-uri. Pentru a afla mai multe despre acestea si despre modul in care poti sa revoci acordul pentru cookie-urile folosite, te rugam sa consulti Politica Cookies. Prin inchiderea acestui mesaj de notificare, derularea paginii, accesarea link-urilor sau continuarea navigarii in website in orice fel, iti dai acceptul pentru folosirea de cookie-uri.

Continuam promotia, ai REDUCERI pana la -30% si de 2 ori mai multe puncte de fidelitate. Pana la 30 Septembrie ora 8.30.

image0 0.00 Lei

Bujie incandescenta pentru LEXUS

iconSelecteaza modelul LEXUS

Bujie incandescenta  HIDRIA H1 430

Bujie incandescenta HIDRIA H1 430

HIDRIA
  5 1
  • Cod produs: H1 430
  • Tensiune [V]: 11
  • Spirala conica: 93
  • Dimensiune filet: M10x1
  • Lungime totala [mm]: 159,5
Vezi detalii
Verificam compatibilitatea
dupa seria sasiului
-9%
Bujie incandescenta  BERU GN108

Bujie incandescenta BERU GN108

BERU
  5 1
  • Cod produs: GN108
  • Tensiune [V]: 11
Vezi detalii
Verificam compatibilitatea
dupa seria sasiului
-9%
Bujie incandescenta  BOSCH F 01G 004 02Z

Bujie incandescenta BOSCH F 01G 004 02Z

BOSCH
  5 1
  • Cod produs: F 01G 004 02Z
  • Varianta bujii incandescente: bujie incandescenta tip-creion,capacitate de postincandescenta
Vezi detalii
Verificam compatibilitatea
dupa seria sasiului
-9%
Bujie incandescenta  DENSO DG-600

Bujie incandescenta DENSO DG-600

DENSO
  5 1
  • Cod produs: DG-600
  • Tensiune [V]: 11
  • Dimensiune filet: M10x1.25
  • Rezistenta electrica [Ohm]: 0,9
  • Lungime totala [mm]: 160
Vezi detalii
Verificam compatibilitatea
dupa seria sasiului
-9%
Bujie incandescenta  HERTH+BUSS JAKOPARTS J5712021
Verificam compatibilitatea
dupa seria sasiului
-9%
Bujie incandescenta, incalzire auxiliara  DENSO DG-401

Bujie incandescenta, incalzire auxiliara DENSO DG-401

DENSO
  5 1
  • Cod produs: DG-401
  • Tensiune [V]: 11
  • Calitate: OE
  • Lungime totala [mm]: 90,5
  • Deschidere cheie: 12
Vezi detalii
Verificam compatibilitatea
dupa seria sasiului
Bujie incandescenta  NIPPARTS N5712025

Bujie incandescenta NIPPARTS N5712025

NIPPARTS
  5 1
  • Cod produs: N5712025
  • Tehnica de cuplaj: M4
  • Diametru [mm]: 3,5
  • Dimensiune filet: M10X1.25
  • Lungime totala [mm]: 160
Vezi detalii
Verificam compatibilitatea
dupa seria sasiului
Bujie incandescenta  NIPPARTS J5712024

Bujie incandescenta NIPPARTS J5712024

NIPPARTS
  5 1
  • Cod produs: J5712024
  • Tehnica de cuplaj: M4
  • Diametru [mm]: 3,5
  • Dimensiune filet: M10X1.25
  • Lungime totala [mm]: 160
Vezi detalii
Verificam compatibilitatea
dupa seria sasiului
X cart

A fost adaugat cu succes in cosul tau de cumparaturi!

Vezi cosul Trimite comanda

Bujie incandescenta


Mai toate motoarele diesel din zilele noastre au bujii incandescente, cate una pentru fiecare cilindru. Bujia incandescenta nu este, practic, o bujie, ci mai degraba un incalzitor. Este o piesa metalica cu o rezistenta in interior ce reactioneaza la curentul electric.

Bujia incandescenta nu face aprindere permanenta ca in cazul unei bujii obisnuite la motoarele pe benzina. De fapt, este un element extrem de putin utilizat in functionarea unui motor. De exemplu, daca temperatura exterioara este ridicata, sa zicem peste 25 de grade, bujia incandescenta nu functioneaza deloc. De unde si rolul sau de "ajutor" in pornirea motorului, nu de element care merge non-stop.

Cand temperatura este negativa, cand motorul este rece, compresia aerului in piston nu reuseste sa produca o caldura atat de mare incat sa aprinda motorina pulverizata de injector. Din cauza ca motorul este rece, caldura se disipa in metalele din jur, adica piston, camasa, biela. In astfel de momente, in care aerul este prea rece si compresia nu duce la aprindere, intra in functiune bujia incandescenta.

Unul dintre senzorii motorului isi da seama ca temperatura este rece si, la punerea contactului, inainte de pornirea efectiva a motorului, actioneaza bujia care se aprinde in camera de compresie. Practic, timp de cateva secunde sta aprinsa si incalzeste atmosfera. Iar cand electromotorul invarte motorul si se produce compresia, va fi suficienta caldura incat sa se produca aprinderea motorinei prin compresie.

Bujia incandescenta depinde de senzorul care simte ca motorul are nevoie de caldura produsa de ea. Daca acel senzor este stricat, s-ar putea sa avem surprize neplacute iarna si sa nu putem porni masina, deoarece senzorul simte ca este cald, desi, in realitate, temperatura este negativa.

Bujiile oricum sunt predispuse la a se strica in timp. Capul incandescent se afla mereu in camera de compresie si, in timp, se acopera de calamina, depuneri si funingini. Motoarele diesel mai vechi si care au multi kilometri la bord, incep sa faca figuri iarna, pentru ca bujiile sunt acoperite si, chiar daca sunt incalzite, nu se mai inrosesc si nu mai produc caldura suficienta ca sa permita aprinderea aerului comprimat.

In momentul in care motorul este cald, bujia nu se va incalzi deloc, iar motorul va porni fara probleme. Dar chiar daca nu e folosita, se uzeaza si devine tot mai murdara, in timp devenind inutila si va trebui schimbata.

Cand vine vorba despre schimbarea bujiilor incadescente preturile acestora pot varia foarte mult de la producator la producator. Site-ul www.autohut.ro are o varitate de bujii incandescente potrivite pentru stilurile de sofat, iar preturile acestora in raport cu calitatea sunt avantajoase.

Asistenţă clienţi

 0377 100 946
 Luni - Vineri
intre 09:00 - 18:00