Acest website sau tool-urile externe, folosesc cookie-uri necesare pentru buna lui functionare, in scopurile descrise in politica de cookie-uri. Pentru a afla mai multe despre acestea si despre modul in care poti sa revoci acordul pentru cookie-urile folosite, te rugam sa consulti Politica Cookies. Prin inchiderea acestui mesaj de notificare, derularea paginii, accesarea link-urilor sau continuarea navigarii in website in orice fel, iti dai acceptul pentru folosirea de cookie-uri.

image0 0.00 Lei

Turbosuflanta pentru HYUNDAI VELOSTER. Turbosuflanta pentru orice model HYUNDAI VELOSTER

iconSelecteaza modelul HYUNDAI VELOSTER

Ne pare rau, nu am gasit produse care sa se potriveasca cu cautarea ta
  • - Verifica de doua ori scrierea
  • - Incearca sa cauti dupa codul de produs
  • - Incearca o cautare mai putin specifica
  • - Va puteti restrange rezultatele cautarii ulterior

Pentru mai multe informatii te rog sa ne contactezi la numarul de telefon 0377 100 946

Turbosuflanta


Turbina este conectata la galeria de evacuare a motorului printr-o flansa. Pe aici trec gazele rezultate in urma procesului de ardere si invart una din rotile turbionare dupa care ies catre traseul de esapament.. Turbosuflanta a fost proiectata de catre inginerul elvetian Dr. Alfred Buchi, la inceputul secolului XX si a fost folosita pentru prima data la vapoare, pe motoare diesel. In domeniul auto, turbina a fost dezvoltata pentru prima data in 1962, in America, de catre compania General Motors pentru autoturismele din gama Chrevrolet.

La turbosuflantele care au geometrie variabila deobicei apar unele fenomene de variatie a puterii motorului, datorita calitatii combustibilului utilizat. Producatorii de turbosuflante recomanda ca verificarea si curatirea turbosuflantelor sa se faca la fiecare 80 - 100000 Km. Antrenarea turbosuflantei este facuta de gazele de evacuare din motor, motiv pentru care aceasta parte este solicitata termic, lucrand la tempereturi de peste 700 C, iar rotatia turbinei este intre 100000 si 280000 rot/min.

Presiunea de supraalimentare este executata de un compresor care aspira aer curat prin filtru si il introduce sub presiune in galeria de supraalimentare, presiune care variaza in mod normal intre 0,5 -1,7 bari. Ansamblul central al turbosuflantei primeste ulei de ungere sub presiune de la pompa centrala de ungere. Rotorul are lagare de alunecare iar etansarea se face cu segmenti.

Prin noua tehnologia VNT, ea tolereaza turbosuflantei sa creasca puterea motorului in toata gama de viteze. Turbosuflantele VNT ajuta la controlul emisiilor de monoxid de azot generate de motoarele diesel prin dezvoltarea unui sistem de refolosire a gazelor arse si reintroducerea lor in camera de ardere a motorului. Tehnologia implica folosirea unui carter turbina care isi schimba configuratia interna pentru a se adapta la nevoia specifica motorului de aer comprimat (cazul diesel) sau amestec combustibil (cazul benzina).

De cele mai multe ori, avariile apar ca urmare a uzurii, a lipsei ungerii lagarului turbosuflatei sau prin patrunderea unui corp strain in admisie. In cazuri mai rare, avariile pot aparea si ca urmare a fenomenului de supraturare a motorului diesel prin autoalimentarea cu uleiul care se acumuleaza in timp, in tubulatura de admisie. Aceasta este generata de intretinerea necorespunzatoare a vehiculului, respectiv de necuratarea la reviziile tehnice a tubulaturii de admisie si a intercoolerului (specific numai anumitor modele de autovehicule).

In prezent, numarul masinilor echipate cu motoare turbo este tot mai mare, indiferent daca sunt diesel sau pe benzina. Prin urmare, turbosuflantele se vor utiliza si cumpara cat mai mult, fapt pentru care site-urile incep sa puna la vanzare cat mai multe turbosuflante de la cat mai multi producatori diferiti. Un site care este cunoscut pentru calitatea produselor si a preturilor foarte bune este www.autohut.ro .


Asistenţă clienţi

 0377 100 946
 Luni - Vineri
intre 09:00 - 18:00