Kit ambreiaj

Kit ambreiaj

Ambreiajul transmite rotatia volantei direct axului din cutie. Atunci cand pedala de ambreiaj este apasata, legatura dintre motor si cutie este intrerupta. Atunci cand lasam pedala, angrenam ambreiajul. Discul sta mereu lipit de volanta, permitand astfel ca motorul sa se invarta cu aceeasi viteza ca si axul care intra in cutia de viteze. Atunci cand se apasa pedala de ambreiaj, acesta apasa asupra petalelor din diafragma care este in placa de presiune, si, prin constructia sa, va departa discul de volanta. In momentul in care ridicam piciorul de pe ambreiaj, diafragma revine la pozitia initiala, si discul incepe sa faca din nou contact cu volanta. Kitul de ambreiaj este format din placa de presiune metalica, disc cu suprafata de frecare si rulmentul de presiune. Discul de ambreiaj este un disc confectionat din otel, acoperit pe cele doua fete cu material de frictiune. Materialul de frictiune este un ferodou, la fel ca cel de pe placutele de frana. Ca si la placute, care pot fi mai mult sau mai putin performante, si ambreiajele sunt de strada, de curse sau speciale de anduranta. Un disc de ambreiaj este format din placa de baza centrala, in care sunt niste arcuri pentru a atenua socurile cand discul face contact cu volanta, si placa exterioara. Placa de presiune este compusa din mai multe elemente. Carcasa placii de presiune se prinde in suruburi de volanta motorului. Sub carcasa este placa de presiune propriu-zisa, care are o diafragma metalica cu mai multe “petale”. Placa de presiune este din otel foarte rezistent, imposibil de indoit, iar sub actiunea pedalei de ambreiaj, petalele elastice din metal se vor misca, ridicand discul de ambreiaj. Rulmentul este elementul care impinge diafragma placii de presiune. Acesta este legat la furca de angrenare, care poate fi actionata fie prin cablu, direct de la pedala, fie hidraulic, cum este la majoritatea masinilor moderne. Acestea sunt partile component ale unui kit de ambreiaj. Cel mai des, ne dam seama ca un kit de ambreiaj este uzat, atunci cand incepe sa alunece. Asta inseamna ca materialul de frictiune s-a uzat, astfel contactul dintre disc si volanta nu mai este perfect. Ambreiajul “lipicios” este o alta problema care apare atunci cand ambreiajul nu se decupleaza complet de volanta, nu ne va permite uneori sa bagam in viteza sau ne va forta cutia de viteze. Prin cele mentionate mai sus se intelege importanta unui kit de ambreiaj pentru un automobil, asadar achizitionarea unuia trebuie facuta cu mare atentia tinunadu-se cont de producatori si informatiile prezentate de acestia. Kit-uri de ambreiaj de calitate, fabricate de cei mai buni producatori se gasesc si pe site- ul www.autohut.ro, unde toate produsele acestora sunt testate si verificate asigurand calitatea si performantele dorite de orice client.
CEA MAI VARIATA GAMA DE PRODUSE
LIVRARE PRIN CURIER RAPID ORIUNDE IN TARA
POSIBILITATE DE RETUR IN 14 ZILE
CONSULTANTA TEHNICA GRATUITA
MODALITATI DE PLATA VARIATE
© 2013 - 2020 autohut.ro - Toate drepturile rezervate