produse
Produse produse
masina
Alege masina

Alege masina

INTREBARI FRECVENTE autohut.ro


Care este avantajul unei comenzi online ?

- Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate ulterior in ordinea inregistrarii lor
- Primiti un sumar al comenzii la adresa de mail lasata la plasarea comenzii
- Comenzile au prioritate la procesare
- Comenzile au prioritate la expediere
- Comenzile au prioritate la ridicare

Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite produse. Cum procedez ?

Daca ati constatat ca lipsesc produse din colet, va rugam sa ne aduceti la cunostinta in maxim 24 de ore de la receptionarea coletului prin completarea formularului de contact sau pe mail la vanzari@autohut.ro. Orice sesizare ulterioara va ingreuna solutionarea pozitiva.


Produsul primit este deteriorat. Cum procedez ?

Daca produsul primit este deteriorat (lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa soliciti curierului completarea unui process verbal si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 24 de ore de la livrare prin formularului de contact sau pe mail la vanzari@autohut.ro. Necompletarea procesului verbal in prezenta curierului care a efectuat livrarea si orice sesizare ulterioara va ingreuna solutionarea pozitiva.

icon

ACHITA ONLINE PRIN CARD
SIMPLU SI RAPID

6 RATE

0% DOBANDA

img

LIVRARE PRIN CURIER RAPID

oriunde in tara

img

POSIBILITATE DE RETUR

in 14 zile

img

CONSULTANTA TEHNICA

gratuita

img

MODALITATI PLATA

variate